Narva Haiglas loodi ravikvaliteedi nõukogu
Narva Haigla on astunud olulise sammu tervishoiuteenuste arendamisel, moodustades kliinilise tegevuse uuele tasemele viimiseks ravikvaliteedi nõukogu, mis keskendub tervishoiuteenuste kvaliteedi tõstmisele ja patsientide ohutuse parandamisele, tuginedes nii kohalikele teadmistele kui ka rahvusvaheliselt tunnustatud parimatele praktikatele.
Ravikvaliteedi nõukogu ja sisekliiniku juht dr Veronika Iljina selgitab: "Maailma juhtivate haiglate patsiendikeskse ja teaduspõhise mudeli eeskujul soovime pakkuda kõrgetasemelist ja ohutut teenust ka Narvas. Meie eesmärk on luua tugevam koostöö kliiniliste üksuste vahel ning viia ellu uuendusi, mis muudavad ravi- ja hooldusteenused patsiendi jaoks sujuvamaks ja tõhusamaks."
Lisaks juhile kuuluvad nõukogusse seitse haigla kliinilise üksuse tegevuse eest vastutavat juhti ning ülehaiglalistel ametikohtadel ülemõde, ülemarst, patsiendikogemuse juht ja õenduskvaliteedi juht. Ravinõukogu annab sisendi haigla tegevus- ja arengukavadesse, lahkab probleemseid sõlmküsimusi ning analüüsib innovatsiooni ning kompetentsi kaasamise võimalusi.
Nõukogu loomine on loogiline samm haigla arengus, kuna ressursside senisest sihitum suunamine, sealhulgas oskustega spetsialistide näol on möödapääsmatu, samuti nagu tehisintellektiga lahenduste jõuline pealetulek.
Keskne roll on nõukogu tegevuses koordineeritud meeskonnatööl ja kliiniliste protsesside ühtlustamisel, mis aitavad tagada, et ravi oleks patsiendikeskne, kvaliteetne ja optimaalne. Lisaks on oluline tuua haigla igapäevatöösse uuenduslikke rahvusvahelisi kogemusi, et tõsta ravitulemusi ja töötajate motivatsiooni. Kõrge kvaliteet ei tähenda pelgalt standardite täitmist, vaid pidevat eneseanalüüsi ja arendustegevust - oma tegevuse kvaliteedi mõõtmine, analüüs ja täiustamine on pidev protsess.
Narva Haigla juhatuse liige dr Üllar Lanno rõhutab, et kvaliteet algab inimestest: "Meie tugevus on teadlikud ja kaasaegsete oskustega töötajad. Loodud nõukoda pole ainult süsteemide ja protsesside täiustamise vahend, vaid see loob ka töökultuuri, kus iga üksuse juht või selle töötaja tunneb, et tema panus tulemusele loeb. Integreeritud ja patsiendikeskne ravi on meie põhieesmärk, mille saavutame pühendunud ja ühtse meeskonnaga. Teine oluline kaalutlus on tehisintellekti järkjärguline tööprotsessidesse toomine ja patsientide digimaailmas ravile kaasa toomine. Oleme alles selle teekonna alguses ja loodame erialade arendamisega peagi uuele tasemele jõuda."