Narva haigla kiirabiga rahulolu oli möödunud aastal ülikõrge
Narva haigla kiirabiteenuse kvaliteedi ja kiire teenuse osutamise kohta läbiviidud rahulolu-uuringu tulemused kinnitavad, et enamik patsiente on saadud abiga äärmiselt rahul.
Uuringu andmed saadi 196 inimeselt, kes olid 112-le väljaskutse teinud. Kokku helistati 300 inimesele. Kõigist vastanutest 97% hindas abi kiire kohalejõudmise väga positiivseks, samuti andis 90% vastanutest kõrge hinnangu kogetud abi kvaliteedile. Lisaks oli 67% uuringus osalenust rahul antud soovitustega edasiseks käitumiseks ning 88% hindas positiivseks patsiendi kaasamist raviotsuste tegemisse.
"Kiirabiteenus on tihti elu ja surma küsimus, seetõttu on eriti oluline, et patsiendid tunneksid end turvaliselt ja usaldaksid meie meeskonda," ütles SA Narva Haigla juhatuse liige Üllar Lanno. "Kuna uuringu tulemused on nii positiivsed, saame kindlalt öelda, et oleme õigel teel, pakkudes kvaliteetset ja kiiret teenust."
Patsiendid hindasid kõrgelt ka kiirabibrigaadide meeskonnatööd, tuues eeskujulikuks nende professionaalsuse, sõbralikkuse, viisakuse ja suhtlemisoskuse. Samuti kiitsid kõik uuringus osalenud patsiendid, kes rääkisid oma emakeeles, et kiirabibrigaadi inimeste suhtlemisoskus on suurepärane.
"Narva haigla tänab kõiki uuringus osalejaid, kelle tagasiside aitab kiirabiteenuste kvaliteeti pidevalt arendada ja veelgi paremaks muuta. Positiivne tagasiside patsientidelt kinnitab, et oleme suutnud pakkuda mitte ainult professionaalset, vaid ka inimlikku teenust," sõnas Narva haigla kiirabi osakonna juht Jevgeni Gužovski.
Haiglas on ööpäevaringselt väljasõidu ootel neli kiirabi brigaadi ning üks mobiilne intensiivravi brigaad. Aastas reageeritakse keskelt läbi 14 tuhandele väljakutsele, millest tuhatkond on lastega toimunud sündmustele. SA Narva Haigla teeninduspiirkond hõlmab Narva linna ja Narva-Jõesuu linna.