Kuressaare Haigla. Foto: Scanpix/Mihkel Maripuu
Kuressaare Haigla. Foto: Scanpix/Mihkel Maripuu

Kuressaare Haigla analüüsis kaebusi ja kiitusi

Kuressaare Haiglale esitati 2024. aasta jooksul kokku 28 erinevat pöördumist, mille seas nii kiituseid, päringuid, ettepanekuid kui kaebuseid. Kokku edastati tosin kiitust, kaheksa päringut, üks ettepanek ja seitse kaebust.

Avaldatud Viimati uuendatud

Erakorralise meditsiini osakonna, kiirabi ja intensiivravi töö sai kokku seitse tunnustavat hinnangut, kus patsientide sõnul paistsid sealsed töötajad ja teenused silma professionaalsuse, kiire reageerimise, rahuliku ja mõistva suhtumise ning inimliku ja sõbraliku teenindusega.

Õendus-hooldusosakonnas märgiti ära hooliv suhtumine, puhtus ning oskuslik nõustamine sotsiaalvaldkonna teemadel ja kirurgiaosakonna kohta toodi välja rahulolu kiire ja tulemusliku raviga. Üks patsient kiitis haigla toitlustust, mis oli tema arvates hästi läbi mõeldud ja maitsev. Lisaks anti tagasisidet kogu haigla üldise õhkkonna kohta, mida kirjeldati sõnadega „imeline keskkond ja supertöö“.

Kriitiline tagasiside puudutas paaril korral suhtlust, rahulolematust hospitaliseerumisest keeldumise või diagnoosiga ning pettumust uuringute ja diagnoosi üle. Ühel korral tõstatati küsimus isikuandmete väärkasutamise ning lekitamise pärast, mis lähemal uurimisel ei kinnitunud. Ühel korral kurdeti ka toidu üle, milles olevad pähklid ja porgandid olid vanainimese jaoks liialt kõvad. Samuti registreeriti juhtum, kus segi aeti kaks sarnase nimega patsienti, mis tõi esile vajaduse suurema täpsuse järele isikuandmete käsitlemisel.

Sünnitusosakonnale laekus üks pöördumine, milles algselt patsiendi arvates oleks keisrilõige pidanud olema teostatud varem, kuid lõpuks tunnustati arsti kiiret ja professionaalset tegutsemist. Ainus konkreetne ettepanek aasta jooksul puudutas koormustesti kabineti juures teavitust kehamassi indeksi kohta ja kaalu paigaldamist.

Käesoleva aasta esimeses kvartalis tõstatati küsimus hooldekodu ühe juhtumi osas, samuti käis läbi kahtlus andmete lekkimisest ja üks patsient tegi päringu, saamaks täpsemat infot silmakabineti õe vastuvõtule pääsemise kohta. Samas tõsteti esile ka silmakabineti õe ja erakorralise meditsiini osakonna personali professionaalsust ning sõbralikku suhtumist.

Kuressaare Haigla juhatus kinnitab, et igasugune tagasiside on haiglale oluline allikas teenuste ja patsiendikogemuse arendamisel. Kaebuste osas on inimestele selgitusi jagatud, lahendusi otsitud või muul moel vastatud. Samuti on täpsustanud patsientide identifitseerimisprotseduurid. Kuressaare Haigla julgustab inimesi tagasiside andmiseks kasutama kodulehel olevat ankeeti, mis on leitav „Patsiendile“ rubriigi alt. Samuti võib pöörduda otse haigla üldmeilile.

Haigla jätkab avatud suhtlemist patsientidega ning väärtustab kõrgelt igat sisendit, mis aitab kujundada usaldusväärset, hoolivat ning patsiendikeskset tervishoiukeskkonda.

Allikas: Kuressaare Haigla

Powered by Labrador CMS