Kuidas lahendada konflikti perearstikeskuses tervishoiutöötaja ja patsiendi vahel?

Konfliktsed olukorrad elus on paratamatud. Nii ka igas perearstikeskuses. Neid ei tule karta, aga neid tuleb osata rahumeelselt lahendada.

Avaldatud Viimati uuendatud

Konflikti aluseks on erisused arvamustes ja käitumistes – seda tuleb erinevates olukordades ikka ette. Tülini viib oma arvamuse pealesurumine, seega suure osa plahvatusohtlikke olukordi suudame me teadliku käitumisega lahendada. Enamasti oleme võimelised aktsepteerima ka teiste seisukohti ja iga eriarvamus ei vii sugugi konfliktini. End võrdsetena tundvad inimesed suudavad tavaliselt arusaamatused lahendada, pidada läbirääkimisi, ja leiavad oma eriarvamustele lahenduse. Teise inimese võrdsena ja väärikalt kohtlemine aitab alati konflikti emotsionaalset poolt tasakaalustada.

Tutvumishind

1 € kuus

Individuaalne tellimus. Esimesed kolm kuud 1 €/kuu, edasi 13,9 €/kuu. Tervishoiutöötaja koodiga tellijale digitellimusega kaasa üks vabalt valitud paberajakiri (Lege Artis, Perearst, Pereõde). Sooduspakkumist saad kasutada ühe korra.

Telli kohe

Perearstikeskuse pakett

19,9 € kuus

Perearstikeskuse paketi hinnavõit keskusele -53% ehk 268 € aastas. Saad jagada Med24 lugemisõigust kuni kolme kolleegiga, paketiga kaasa kolm paberajakirja (Perearst, Pereõde, Lege Artis). Paketti saavad kasutada vaid perearstikeskused.

Telli kohe

Hulgitellimus asutusele

Ei leidnud sobivat?

Võta ühendust meie klienditeenindusega ja leiame just teile sobiva lahenduse!

Loe edasi

Hinnale lisandub käibemaks 9%.
Powered by Labrador CMS