Ebaviisakas ja ähvardav patsient telefonis – kuidas reageerida?

Pereõed teavad, kui sagedane ja igapäevane on perearstikeskusesse helistavate patsientide pahameel. Seda täiesti erinevatel põhjustel. Olles töötanud telekomi valdkonnas klienditeenindaja ja hiljem klienditeenindusüksuste koolitajana, tean, et pahameele osaliseks saab ikka ja jälle just esmane kontakt. Sarnase mustriga suhtlemisolukorrad korduvad pea igas valdkonnas. Kuid tervishoid on eriline. Siin on kaalul midagi palju enamat kui rahulolu teenusega – kaalul on inimeste tervis ja väärikus (patsiendi ning personali väärikus).

Avaldatud Viimati uuendatud

Artikkel annab näpunäiteid, kuidas sellises olukorras professionaalselt reageerida: mitte laskuda vaidlusse, aidata igal juhul patsienti ja hoida nii enda vaimset tervist kui ka tööandja head mainet.

Tutvumishind

1 € kuus

Individuaalne tellimus. Esimesed kolm kuud 1 €/kuu, edasi 13,9 €/kuu. Tervishoiutöötaja koodiga tellijale digitellimusega kaasa üks vabalt valitud paberajakiri (Lege Artis, Perearst, Pereõde). Sooduspakkumist saad kasutada ühe korra.

Telli kohe

Perearstikeskuse pakett

19,9 € kuus

Perearstikeskuse paketi hinnavõit keskusele -53% ehk 268 € aastas. Saad jagada Med24 lugemisõigust kuni kolme kolleegiga, paketiga kaasa kolm paberajakirja (Perearst, Pereõde, Lege Artis). Paketti saavad kasutada vaid perearstikeskused.

Telli kohe

Hulgitellimus asutusele

Ei leidnud sobivat?

Võta ühendust meie klienditeenindusega ja leiame just teile sobiva lahenduse!

Loe edasi

Hinnale lisandub käibemaks 9%.
Powered by Labrador CMS